Your address will show here +12 34 56 78
Vega K105

 

Vega K105 i L80 - це спеціалізовані трактори, що відповідають найновішим технологіям Ferrari та ефективності виробництва.

Новий двигун з електронним управлінням Stage IIIB відповідає найсуворішим європейським стандартам щодо контролю викидів: перевага між ізодіаметричними тракторами призводить до меншого споживання, менш токсичних викидів та підвищеного комфорту роботи.

Інноваційний технічний зміст, елегантний дизайн та зменшені габаритні розміри роблять Vega K105 i L80  незамінними машинами для майбутнього сільського господарства.

  • Text Hover

Більше інформації

  • ДВИГУН

    Чиста потужність

    Новий Vega K105 поставляється з 4-циліндровим, 3,8 л двигуном Kubota, потужністю 98 к.с. Такі пристрої, як EGR (система рециркуляції вихлопних газів), DOC (каталізатор окислення дизельного пального) та DPF (фільтр твердих частинок вихлопу дизельних двигунів) значно скорочують викид токсичних речовин в навколишнє середовище.
    Трактори Vega L80 поставляється з двигуном Kohler на 2,4 л, що розвиває 75 к.с. Обладнаний турбіною Turbo Intercooler та системою EGR разом з каталізатором DOC, що значно зменшують викиди та підвищують ефективність експлуатаціі.
    Двигун Common Rail забезпечує точне регулювання подачі палива, більш ефективне згорання, меншу витрату палива і велику продуктивність.

    Електронне управління

    Двигун має електронний блок управління який забезпечує стійкість двигуна, правильну роботу блоку живлення і встановлює та утримує постійне число обертів.
    Електронне керування числом обертів двигуна, розроблене власним виробництвом BCS Group, воно швидко і точно виконується на приладовій панелі, розташованої праворуч від керма.

    Технічні характеристики

    Серія: Vega K105 | Vega L80
    Модель: Kubota V3800 CR-TE4 | Kohler KDI 2504 TCR
    Рівень викидів: Stage IIIB
    Кількість циліндрів: 4
    Наявність турбіни: Турбо | Турбо інтеркулер
    Об`єм: 3769 cm3 | 2482 cm3
    Впорскування: Пряме
    Потужність кВт/к.с.: 72.1 / 98 | 55.4 / 75.3
    Частота обертання: 2400 об/хв | 2300 об/хв
    Максимальний крутний момент: 330 НМ при 1500 об/хв | 300 Нм при 1500 об/хв
    Охолодження: Рідина
    Балансування: Механізм зворотного обертання валів

  • ТРАНСМІСІЯ

    Os-frame

    Двигун та зчеплення взаємно з'єднані за допомогою трансмісіонного валу, який передає обертання трансмісії і незалежного ВВП через єдиний центральний шарнір, що забезпечує компактні розміри та більший кут повороту рульового колеса.
    З'єднання в середині трактора дають більшу стійкість на схилах і нерівностях, зберігаючи найвищу тягу на всі чотири колеса з повним зчепленням.

    Синхронізована коробка передач

    Синхронізована коробка передач складається з 4 діапазонів і 4 швидкостей, в цілому 16 передач, в прямому і зворотному напрямку, з синхронізованим реверсивним пристроєм.
    Логічна послідовність швидкостей (від 700 м/год до 40 км/год) дозволяє вибирати найкращу передачу для необхідного використання з наступною економією палива, зменшенням навантаження на механічні компоненти та кращою якістю роботи.

    Муфта 'Long life'

    Нова електронно-керована муфта з багатьма дисками в масляній ванні, згладжена для більш ефективного зчеплення в порівнянні зі стандартними сухими муфтами, завдяки чому оператор може завжди контролювати трактор з більшою точністю.
    Використання цієї еволюційної гідравлічної муфти всередині трансмісії створює ряд конкретних переваг: триваліший термін служби, відсутність технічного обслуговування та висока маневреність завдяки більш компактним розмірам трактора.

    Pro-Act System

    Педаль зчеплення обладнана системою Pro-Act для більш зручного та ергономічного руху стопи на педалі.

  • ЕЛЕКТРОГІДРАВЛІЧНИЙ РЕВЕРС

    Зміна напрямку руху, ще ніколи не було такою легкою

    Трансмісія може бути оснащена ексклюзивним реверсивним пристроєм з електронним керуванням EasyDrive®. Зручний важіль, розташований ліворуч від кермового колеса, дозволяє оператору змінити напрям руху без підняття рук з рульового колеса та без використання педалі зчеплення, зберігаючи при цьому контроль керування трактором у будь-який час.
    Для комфортного управління технікою є можливість змінити реакційну здатність системи на 5 різних рівнях залежно від робочих потреб.

    Експлуатаційна безпека

    Електронний блок керування, повністю розроблений та вироблений компанією BCS Group, може обчислювати в реальному часі такі параметри як динамічні умови трактора і оперує зчепленням трансмісії, реверсивним пристроєм і гальмами, адаптуючи рух трактора до робочих умов.
    Найбільш важливою відмінністю від звичайних реверсивних пристроїв є динамічний контроль гальм: електронний блок управління приводить в дію гальма в залежності від завдання швидкості гарантує розворот при русі з заданим сповільненням, скорочуючи час маневрування і підвищуючи безпеку експлуатації.

    Максимальний комфорт

    Реверсивний пристрій з електрогідравлічним керуванням особливо зручно і просто у використанні під час робіт, що вимагають частої зміни напрямку, таких як догляд за зеленими насадженнями, робіт з вилковим навантажувачем, прибирання снігу або рух по краю виноградників і фруктових садів

  • СПРИТНІСТЬ

    Керування

    Трактори Vega K105 та L80 мають незрівнянну маневреність, завдяки своїй короткій колісній базі та компактним розмірам.
    Кермо має силове управління зі спеціальною гідравлічною системою. Маневри точні і радіуси повороту дуже малі як у моделей з рульовими колесами, так і у моделей з центральним шарнірним з'єднанням, і особливо у версії Dualsteer®.

    Dualsteer®

    Dualsteer® запатентований на міжнародному рівні та є унікальним на ринку: система подвійного рульового управління, що поєднує ценртальне шарнірне з'єднання і передні рульові колеса, кут повороту може досягати 70°.

  • НАЙВИЩА ЕФЕКТИВНІСТЬ

    Гідравлічна система

    Гідравлічна система має два контура з незалежними насосами та теплообмінником для охолодження масла.
    Велика продуктивність насосів дозволяє об'єднати всі сучасні знаряддя для спеціалізованого сільського господарства.

    Джойстик

    Новий багатофункціональний джойстик з електронним управлінням дозволяє одночасно управляти гідравлічною системою і підйомниками за допомогою одного пристрою; таким чином всі операції, пов'язані з гідросистемою трактора, можуть бути виконані безпечно і легко.
    Пронумерована ручка інтегрована в підлокітник, використовується для регулювання чутливості системи.

    Вал відбору потужності та підйомник

    Задній ВВП з зчепленням з багатьма дисками в масляній ванні, незалежний від коробки передач і синхронізований з усіма швидкостями руху.
    Міцний задній підйомник має вантажопідйомність 2300 кг; для SDT версій 2700 кг.
    Додатково є можливість встановити передній гідравлічний підйомник для роботи з навісним обладнанням.

  • БЕЗПЕКА

    Активна і пасивна

    Повна безпека роботи на нерівному грунті і при частих поворотах забезпечена конструкцією трактора Vega K105 і L80 з низьким центром ваги і дуже хорошим розподілом ваги на осі, з навісним обладнанням з'єднаним з заднім підйомником.
    Блокування диференціала здійснюється електрогідравлічним способом, дозволяє трактору працювати безперервно.

    Гальмівна система

    Гальмівна система складаємося з чотирьох дискових гальм в масляній ванні, що працюють одночасно і безперервно на всіх чотирьох колесах, навіть коли передній привід вимкнений, оскільки вони мають гідростатичне управління, що діє як гальмівний розділювач.
    Незалежне стоянкове гальмо Brake-off - це ексклюзивна розробка для модельного ряду Vega: він автоматично спрацьовує при виключенні двигуна.

  • РОБОЧЕ МІСЦЕ ВОДІЯ

    Абсолютний комфорт

    Конструкція змонтована на сайлент-блоці, для зменшення шуму і вібрації. Елементи управління зручно розташовані і прості у використанні; водій має повний огляд машини навісного обладнання

    Реверс

    Багатофункціональність тракторів Vega K105 та L80 покращується завдяки реверсивому місцю водія (недоступне в версіях SDT).
    Всі елементи керування трактором (сидіння, рульове колесо, приборну панель та педалі) оператор може розвернути на 180 градусів, за декілька секунд, для комфортної та безпечної роботи з переднім навісним обладнанням і постійним контролем за всіма робочими операціями.

    Сертифікована кабіна

    Кабіни Comfort створюють ідеальні умови для роботи і були розроблені в обтічній формі для захисту від пошкодження зелених насаджень з багатою рослинністю.
    Кабіна обладнана системою кондиціонування та охолодження, мають великі скляні вікна та скляний дах, завдяки чому водій може максимально контролювати всі операції, навіть якщо сидіння водія знаходиться у зворотному положенні.

    Категорія 4

    Для версій SDT доступні нові кабіни AIRTECH Compact, що затверджені для категорії 4, ізолюючі оператора від токсичний речовин під час фітосанітарних процедур.
    Низькопрофільна однокорпусна рама за малим кліренсом, дозволяє якнайкраще використовувати трактор під кроною дерев, в виноградниках і теплицях.

  • ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ДИЗАЙН

    Капот

    Трактори Vega K105 та L80 мають агресивний вид, в той же час елегантний і функціональний дизайн, який гарантує максимальну оглядовість для оператора.
    Окрім чотирьох передніх фар на передніх крилах, два світлодіодних променя над решіткою капота збільшують зону освітлення, сприяючи роботі вночі або у випадку поганої видимості.

    Все під контролем

    Нова приборна панель (схожа з автомобільною) втілює в собі цифрові технології.
    На додаток до електрогідравлічних елементів управління, багатофункціональний кольоровий дисплей, який завжди контролює кожен параметр. Швидке і безпосереднє зчитування значень можливо завдяки аналоговим датчикам з циферблатами.

    Найбільш повний модельний ряд

    Досвід, компетентність і орієнтоване бачення на майбутнє, завжди були Ferrari’s DNA і зараз вони введені в експлуатацію для моделей Vega K105 та L80.
    П'ять різних версій тракторів, кожен з яких розроблений спеціально для вимог наших клієнтів.