-
Двигун
Модель Потужність кВт/к.с. Номінальна частота
обертання (об/хв)Кількість циліндрів Об'єм двигуна (cm3) Наявність турбіни Максимальний крутний
момент (Нм/об.хв)Sky Jump 67 / 91 2300 4 2970 Турбо інтеркулер 420 / 1000 -
Система Dualsteer
Dualsteer® - це запатентована подвійна рульова система, що поєднує в собі можливість повертати трактор за допомогою ламаної рами та керуванням передніми колесами, що дозволяє виконувати кут повороту до 70°.
Контроль зачеплення проходить пропорційно двома пристроями, які діють одночасно. Їх робота гарантується гідравлічним контуром і системою механічного з'єднання і синхронізації. Гідравлічний контур діє одночасно на кермові циліндри ламаної рами і поворотні циліндри передніх коліс. Під час роботи система взаємозв’язку гарантує синхронність рульового керування.
Додатковий гідравлічний циліндр на центральній рульовій системі збільшує потужність керування на дуже низьких швидкостях навіть при високому навантаженні на осі, та кращу стійкість при переміщенні по дорозі на високих швидкостях. -
ТРАНСМІСІЯ І КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Sky Jump обладнаний трансмісією OS-FRAME, та має багато переваг:
- має унікальний трансмісійний вал, який приводить в рух коробку передач з основним зчепленням та карданний вал незалежного зчеплення. Це рішення забезпечує більш високу механічну потужність машини; - механізм в середині рами машини дозволяє передній осі коливатися до 15 ° по відношенню до задньої осі, що гарантує чудову стабільність руху на схилах; - маховик із подвійною масою з торсіонним демпфером long-travel, має велику потужність для зменшення вібрації двигуна, а також забезпечити більший крутний момент.
32-ступінчаста коробка передач (16 передач вперед + 16 назад) з синхронізованим реверсом і косозубимі шестернями, дозволяє вибрати потрібну передачу для будь-якої конкретної ситуації і більш раціонального використання транспортного засобу.
Зчеплення "Long Life" є багатодисковим, знаходиться в масляній ванні з гідравлічним керуванням, забезпечуючи тим самим максимальну продуктивність і комфорт в керуванні.
Sky Jump оснащений планетарним редуктором на передній осі і каскадними редукторами на задній, щоб звести до мінімуму колісну базу трактора і збільшити його маневреність.
4-х колесний привод має електро-гідравлічне керування роз'єднання передньої частини. -
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ (ВВП) І ГІДРАВЛІКА
Задній ВВП незалежний від коробки передач і синхронізований з усіма швидкостями руху. Ним можна керувати за допомогою електрогідравлічного керування. Має швидкість 540/540Е обертів за хвилину. Можна замовити додаткову опцію ВВП з 540/1000 обертів за хвилину.
Суцільний задній гідравлічний підйомник має регулятор тяги, спирається на багатоцільові, практичні, універсальні муфти, які швидко і легко можна адаптувати до всього навісного та причіпного обладнання, що продається на ринку.
Додатково є можливість встановити передній гідравлічний підйомник для роботи з навісним обладнанням.
Гідравлічна система складається з подвійного ланцюга. Встановлено два незалежних насоса і спеціальний теплообмінник. Гідроциліндр насоса має продуктивність 28,5 л / хв. Можлива установка додаткового насоса з продуктивність 49 л / хв.
Джойстик з електронним керуванням (встановлюється як додаткова опція), використовується для керування гідравлічною системою і заднім підйомником одночасно одним пристроєм. -
АКТИВНА І ПАСИВНАЯ БЕЗПЕКА
Гальмівна система з 4-ма дисковими гальмами.
Ексклюзивно Vega SDT оснащений незалежним стоянковим гальмом, яке автоматично включається при виключенні двигуна.
Одночасне або тільки заднє блокування диференціала, з електрогідравлічним керуванням.
Дуга і ремені безпеки на сидінні захищають оператора. -
РОБОЧЕ МІСЦЕ ВОДІЯ
Сидіння водія з платформою, встановленої на сайленблоки. З місця водія легко і комфортно здійснюється керування трактором і причіпними механізмами.
Кабіна цієї моделі розроблена таким чином, щоб забезпечити максимальний огляд і комфорт для водія.
Цифровий дисплей гарантує повний контроль над машиною. Гідростатичне рульове керування забезпечує максимальну маневреність і малий радіус повороту. -
СЕРТИФІКОВАНА КАБІНА
Кабіна Vega SDT розроблена таким чином, щоб забезпечити максимальний огляд і комфорт усередині для водія та не завдає шкоди навколишньому середовищу, в якому вони працюють.
Доступна в версії Standard або Compact, яка дозволяє обмежити висоту машини для комфортнішого використання її під листям виноградників, всередині приміщення або теплиць.
Конструкція змонтована на сайлент-блоці, для зменшення шуму і вібрації.
Sky Jump V95 Dualsteer
Трактор з передніми пневматичними колесами і задніми гумовими гусеницями, односпрямований, з
подвійною системою рульового управління, потужністю 91 к.с.
Sky Jump - це спеціалізований трактор з передніми шинами та задніми гумовими гусеничними - треками. Ця подвійна конфігурація забезпечує більш якісну роботу машини в порівнянні з класичними тракторами, які мають тільки пневматичні гумові колеса. Конструктивна особливість даного трактора забезпечує більш надійне зчеплення гусениць з ґрунтом.
Залежно від рельєфу місцевості, ця модель, завдяки своєму конструкторському рішенню може перевищувати потужність аналогів з пневматичними колесами до 60%. При використанні на крутих схилах Sky Jump має більш високу бокову стійкість, яка дозволяє трактору працювати в комплексі з більш важкими навісними або причіпними знаряддями.
Змішана конфігурація пневматичних та гусеничних коліс має такі переваги:
1. Значно знижує ущільнення ґрунту завдяки меншому тиску гусениць на землю;
2. Мінімальні пошкодження ґрунту між рядами та під час розвороту в кінці поля в порівнянні з машиною обладнаною залізними гусеницями;
3. Адаптований для руху на дорогах загального призначення зі швидкістю 40 км/год.
Завдяки унікальній подвійній системі рульового управління Dualsteer ® - трактор Sky Jump має ломану раму і передні поворотні колеса одночасно, що робить його надзвичайно маневреним, в порівнянні з аналогами напневматичних колесах, та дозволяє виконувати кут повороту до 60°.
Ці особливості, в поєднанні з короткою колісною базою і низьким центром ваги, роблять Sky Jump ідеальною машиною для роботи в полях сільськогосподарських культур на крутих схилах, де зчеплення, стійкість, маневреність і безпека є необхідними вимогами.
Sky Jump оснащений 4-циліндровим, V.М. турбо-інтеркулерним двигуном, потужністю 91 к.с.
Для зменшення споживання палива, рівня шуму та вібрації, було прийнято рішення зменшити номінальну частоту обертання до 2300 об\хв.