Your address will show here +12 34 56 78
Vega V80 | V95 DUALSTEER

 

Ізодіаметричні трактори, реверсивні з подвійним рульовим управлінням. 73 або 91 к\сил.

Vega Dualsteer® - це спеціалізовані трактори з ексклюзивною подвійною рульовою системою. Система Dualsteer® поєднує в собі безпеку та стабільність керування передніми колесами моделі "RS" і максимальну продуктивність і маневреність в будь-якій області застосування з переломною в центрі рамою моделі "AR".

Базова реверсивна модель, коротка колісна база і радіусом повороту близько 2,2 м (для моделей з колесами 280/70-18). В результаті дана модель трактора є ідеальною машиною для використання як на схилах, так і в самих екстремальних умовах, що дозволяє легко виконувати роботу в виноградниках, теплицях та садах з вузьким міжряддям, а також всі ремонтні роботи, як влітку, так і зимою, що виконуються місцевими муніципалітетами.

Для моделей Vega доступні два VM двигуна: 73 к/сил, 4-ох циліндровий двигун (VegaV80); 91 к/сил, 4-ох циліндровий двигун (Vega V95), всі моделі з балансувальним валом та системою EGR.

Для зменшення споживання палива, рівня шуму та вібрації, було прийнято рішення зменшити номінальну частоту обертання до 2300 об\хв.

Система EGR, розташована всередині двигуна, дозволяє знизити викиди оксидів азоту і витрату палива.

  • Text Hover

Більше інформації

  • Двигун

    Модель Потужність кВт/к.с. Номінальна частота
    обертання (об/хв)
    Кількість циліндрів Об'єм двигуна (cm3) Наявність турбіни Максимальний крутний
    момент (Нм/об.хв)
    Vega V80 53.7 / 73 2300 4 2970 З турбіною 250 / 1,600
    Vega V95 67 / 91 2300 4 2970 Турбо інтеркулер 420 / 1000
  • Система Dualsteer

    Dualsteer® запатентований на міжнародному рівні та є унікальним на ринку: система подвійного рульового управління, що поєднує центральне шарнірне з'єднання і передні рульові колеса, кут повороту може досягати 70°.
    Два гідравлічних циліндра в центральному шарнірному з'єднанні збільшують як силу рульового управління, що має високу точність при екстремально низьких швидкостях, так і кращу стабілізацію під час руху по дорозі на високій швидкості.

  • ТРАНСМІСІЯ І КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

    The Vega оснащений трансмісією OS-FRAME: має унікальний трансмісійний вал, який приводить в рух коробку передач з основним зчепленням та карданний вал незалежного зчеплення. Це рішення забезпечує більш високу механічну потужність машини.
    Шарнірне з'єднання в середині рами дозволяє передній осі коливатися до 15° по відношенню до задньої осі, що гарантує чудову стабільність руху на схилах.
    32-ступінчаста коробка передач (16 AV + 16 RM) з синхронізованим реверсом і косозубими шестернями, дозволяє вибрати потрібну передачу для будь-якої конкретної ситуації і більш раціонального використання транспортного засобу.
    Фрикційна реверсивна муфта 'Long life' з багатьма дисками в масляній ванні з постійним гідравлічним керуванням і системою Pro-Act для максимальної продуктивності та комфорту.
    Осі з планетарним редукторам зменшують габаритні розміри і дозволяють ефективно використовувати потужність трактора.
    4-х колесний привод має електро-гідравлічне керування роз'єднання передньої частини.

  • ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ (ВВП) І ГІДРАВЛІКА

    Задній ВВП незалежний від коробки передач і синхронізований з усіма швидкостями руху. Ним можна керувати за допомогою електрогідравлічної системи керування. Має швидкість 540/540Е обертів за хвилину. Можна замовити додаткову опцію ВВП з 540/1000 обертів за хвилину.
    Зчеплення з багатьма дисками в масляній ванні.
    Суцільний задній гідравлічний підйомник має регулятор тяги, спирається на багатоцільові, практичні та універсальні муфти, які швидко і легко можна адаптувати до всього навісного та причіпного обладнання, що продається на ринку.
    Додатково є можливість встановити передній гідравлічний підйомник для роботи з навісним обладнанням.
    Vega має подвійний гідравлічний контур з незалежними насосами та теплообмінником: гідравлічний насос потужністю 28,5 л/хв, для трьохточечного навішування та розподілу. Як опція можливо встановити насос з більшою продуктивністю 49 л/хв.
    Джойстик з електронним керуванням (доп. опція), використовується для керування гідравлічною системою і заднім підйомником одночасно одним пристроєм.

  • АКТИВНА І ПАСИВНАЯ БЕЗПЕКА

    Гальмівна система з 4-ма дисковими гальмами.
    Ексклюзивно Vega оснащений незалежним стоянковим гальмом, яке автоматично включається при виключенні двигуна.
    Одночасне або тільки заднє блокування диференціала, з електрогідравлічним керуванням.
    Дуга і ремені безпеки на сидінні захищають оператора

  • РОБОЧЕ МІСЦЕ ВОДІЯ

    Сидіння водія з платформою, встановленої на сайленблоки. З місця водія легко і комфортно здійснюється керування трактором і причіпними механізмами.
    Кабіна цієї моделі розроблена таким чином, щоб забезпечити максимальний огляд і комфорт для водія.
    Цифровий дисплей гарантує повний контроль над машиною.
    Гідростатичне рульове керування забезпечує максимальну маневреність і малий радіус повороту.
    Vega оснащується стандартним реверсивним положенням водія, що дає можливість всі елементи керування трактором (сидіння, рульове колесо, консоль та педалі гальм-зчеплення) розвернути на 180 градусів, за декілька секунд.

  • СЕРТИФІКОВАНА КАБІНА

    Кабіни VEGA доступні стандартної або конічної форми, щоб гарантувати максимальний комфорт і найприємніші умови роботи.
    Конструкція змонтована на сайлент-блоці, для зменшення шуму і вібрації.
    Великі вікна, покращують оглядовість водія, під час руху в будь-якому напрямку.