Система EGR, розташована всередині двигуна, дозволяє знизити викиди оксидів азоту і витрату палива.
-
Двигун
Модель Потужність кВт/к.с. Номінальна частота
обертання (об/хв)Кількість циліндрів Об'єм двигуна (cm3) Наявність турбіни Максимальний крутний
момент (Нм/об.хв)Vega SDT V80 53.7 / 73 2300 4 2970 З турбіною 250 / 1600 Vega SDT V95 67 / 91 2300 4 2970 Турбо інтеркулер 420 / 1000 -
Система Dualsteer
Dualsteer® запатентований на міжнародному рівні та є унікальним на ринку: система подвійного рульового управління, що поєднує центральне шарнірне з'єднання і передні рульові колеса, кут повороту може досягати 70°.
Два гідравлічних циліндра в центральному шарнірному з'єднанні збільшують як силу рульового управління, що має високу точність при екстремально низьких швидкостях, так і кращу стабілізацію під час руху по дорозі на високій швидкості. -
ТРАНСМІСІЯ І КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Vega SDT оснащений трансмісією OS-FRAME: має унікальний трансмісійний вал, який приводить в рух коробку передач з основним зчепленням та карданний вал незалежного зчеплення. Це рішення забезпечує більш високу механічну потужність машини.
Шарнірне з'єднання в середині рами дозволяє передній осі коливатися до 15° по відношенню до задньої осі, що гарантує чудову стабільність руху на схилах.
32-ступінчаста коробка передач (16 AV + 16 RM) з синхронізованим реверсом і косозубими шестернями, дозволяє вибрати потрібну передачу для будь-якої конкретної ситуації і більш раціонального використання транспортного засобу.
Фрикційна реверсивна муфта 'Long life' з багатьма дисками в масляній ванні з постійним гідравлічним керуванням і системою Pro-Act для максимальної продуктивності та комфорту.
Vega SDT оснащений планетарним редуктором на передній осі і каскадними редукторами на задній, щоб звести до мінімуму колісну базу трактора і збільшити його маневреність.
4-х колесний привод має електро-гідравлічне керування роз'єднання передньої частини. -
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ (ВВП) І ГІДРАВЛІКА
Задній ВВП незалежний від коробки передач і синхронізований з усіма швидкостями руху. Ним можна керувати за допомогою електрогідравлічної системи керування. Має швидкість 540/540Е обертів за хвилину. Можна замовити додаткову опцію ВВП з 540/1000 обертів за хвилину.
Зчеплення з багатьма дисками в масляній ванні.
Суцільний задній гідравлічний підйомник має регулятор тяги, спирається на багатоцільові, практичні та універсальні муфти, які швидко і легко можна адаптувати до всього навісного та причіпного обладнання, що продається на ринку.
Додатково є можливість встановити передній гідравлічний підйомник для роботи з навісним обладнанням.
Vega має подвійний гідравлічний контур з незалежними насосами та теплообмінником: гідравлічний насос потужністю 28,5 л/хв, для трьохточечного навішування та розподілу. Як опція можливо встановити насос з більшою продуктивністю 49 л/хв.
Джойстик з електронним керуванням (доп. опція), використовується для керування гідравлічною системою і заднім підйомником одночасно одним пристроєм. -
АКТИВНА І ПАСИВНАЯ БЕЗПЕКА
Гальмівна система з 4-ма дисковими гальмами.
Ексклюзивно Vega оснащений незалежним стоянковим гальмом, яке автоматично включається при виключенні двигуна.
Одночасне або тільки заднє блокування диференціала, з електрогідравлічним керуванням.
Дуга і ремені безпеки на сидінні захищають оператора. -
РОБОЧЕ МІСЦЕ ВОДІЯ
Сидіння водія з платформою, встановленої на сайленблоки. З місця водія легко і комфортно здійснюється керування трактором і причіпними механізмами. Цифровий дисплей гарантує повний контроль над машиною.Гідростатичне рульове керування забезпечує максимальну маневреність і малий радіус повороту.
-
СЕРТИФІКОВАНА КАБІНА
Кабіни VEGA доступні стандартної або конічної форми, щоб гарантувати максимальний комфорт і найприємніші умови роботи.
Конструкція змонтована на сайлент-блоці, для зменшення шуму і вібрації.
Великі вікна, покращують оглядовість водія, під час руху в будь-якому напрямку.